czwartek, 9 lipca 2015

INFORMACJA

KOCHANI! :)

Przepraszam Was za ten przestój na blogu. Początkowo był on spowodowany awarią komputera, a później mój wolny czas był dość ograniczony. Mam nadzieję, że bardzo się o to na mnie nie gniewacie i wybaczycie tą przerwę :) Dla zainteresowanych losami naszej dwójki mam dobrą wiadomość - już w niedzielę kolejny rozdział! ;) Zapraszam wszystkich do czytania i jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM za tą przerwę :* Dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny :)
Do NIEDZIELI !!!  :)

Buziaki ;**

#uzależniona_od_siatkówki 


4 komentarze:

  1. Ufff a już myślałam że coś ci się stało...
    Ciesze się że już wracasz!! :**
    Pozdrawiam i do niedzieli ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następny??? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny rozdział? Świetny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadrobiłam wszystko i powiem jedno CUDO! <3 Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń